Повернення товару - MY DEVICE

Категорії

Умови повернення товару

Умови обміну або повернення товару належної якості:

  1. З моменту покупки минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки;
  2. Товар не має ознак використання та пошкоджень, у повній комплектації (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар включається, всі функції робітники);
  3. Збережено документ (чек), що підтверджує факт покупки;
  4. Товар відсутній у переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF

Якщо жодна з умов не порушена, то для повернення/обміну вам потрібно:

  1. Звязатися з нашим менеджером по одному з телефонів, вказаних на сайті;
  2. За запитом менеджера надати фотографії чека, що підтверджують факт купівлі та фотографії товару або упаковки, що підтверджують факт відсутності порушень п. 4 «Умов обміну або повернення товару належної якості»;
  3. Після підтвердження повернення менеджером, ви відправляєте товар назад «Новою поштою» (інформацію для відправки уточнюйте у менеджера) або звертаєтеся до пункту самовивезення, де товар був придбаний;
  4. Після отримання товару та його перевірки менеджер зв'яжеться з вами для узгодження обміну або повернення товару.

*Ми зобов'язуємося повернути кошти на банківську картку протягом 7 (семи) календарних днів з моменту обігу покупця.

*При поверненні або обміні товару належної якості, всі транспортні витрати бере на себе покупець.

Обмін або повернення товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який має недоліки або суттєві недоліки з вини виробника.

*Цей факт встановлюється сервісним центром (не менеджером і не компанією).

Для здійснення обміну або повернення товару неналежної якості вам потрібно:

  1. Переконається, що не закінчився термін у 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо не було встановлено іншого терміну (цю інформацію уточнюйте у менеджера);
  2. Переконане в наявності документа (чека), що підтверджує факт покупки;
  3. Звязатися з нашим менеджером для отримання детальної інформації;
  4. За запитом менеджера надати фотографії, які підтверджують факт наявності недоліку або суттєвого недоліку;
  5. Після підтвердження повернення менеджером, ви відправляєте товар назад «Новою поштою» (інформацію для відправки уточнюйте у менеджера) або звертаєтеся до пункту самовивезення, де товар був придбаний;
  6. Після отримання товару та його перевірки менеджер зв'яжеться з вами для узгодження обміну або повернення товару.

*Ми зобов'язуємося повернути кошти на банківську картку протягом 7(семи) календарних днів з моменту звернення покупця.

*При поверненні або обміні товару неналежної якості, всі транспортні витрати бере на себе компанія.


Нещодавно переглянуті

Немає продуктів

Меню